Щоби скористатися послугою треба завантажити або оновити застосунок.
В Укрзалізниці говорять, що новий сервіс протестували за допомогою 3225 користувачів, отримали близько 500 повідомлень із пропозиціями та виправленнями. І тепер для користувачів, авторизованих через Дія.Підпис, доступний моніторинг двох типів:
- моніторинг на поїзди, які вже у продажу (з можливістю відстежувати наявність конкретних місць);
- моніторинг на напрямки (з можливістю відстежувати появу в продажі поїздів між обраними містами).
Якщо людина моніторить конкретний поїзд вона також може увімкнути функцію автоматичної купівлі квитків.
«Для цього треба внести дані пасажирів та оплатити замовлення: при активації функції одразу відбуватиметься зняття коштів, а у випадку, якщо моніторинг буде скасований або потрібні квитки не знайдуться, кошти повернуться на картку автоматично. Коли необхідні квитки будуть знайдені, користувачі отримуватимуть пуш-сповіщення у застосунку (тож перевірте, чи вони увімкнені в налаштуваннях вашого профілю). Якщо активована функція автовикупу, то користувачам приходитиме пуш-сповіщення про вже викуплені квитки», — радять в Укрзалізниці.
Проте є деякі обмеження. Моніторинг та автоматична купівля квитків недоступні для поїздів до/з Польщі (крім Інтерсіті+) та прямого поїзда Київ — Відень.
Проте пасажири можуть отримати сповіщення про відкриття продажу квитків на ці напрямки.
Нагадаємо, Укрзалізниця змінить правила перевезення тварин у поїздах після історії зі службовим собакою.