«Укрзалізниця» відкрила канал комунікації у мессенджері Facebook

Джерело:  shotam.info  /  09:32, 21 Лютого 2020

Тобто скаржитися, запитувати про роботу сервісу тепер можна буде і через Facebook

«Укрзалізниця» оголосила про запуск додаткового каналу комунікації з пасажирами – у популярному мессенджері Facebook.

Про це повідомили у пресслужбі установи.

Тобто скаржитися, запитувати про роботу сервісу тепер можна буде і через Facebook.

В «Укрзалізниці» закликають звертатися в онлайн-чат підтримки в месенджері Facebook не лише зі скаргами, але і з пропозиціями, а також за отриманням довідкової інформації, наприклад, якщо потрібно дізнатися час прибуття поїзда.

 

Також в «Укрзалізниці» нагадують, що контактний центр продовжить працювати в звичному режимі (телефон гарячої лінії – 0800-50-3111).

Нагадаємо, «Укрзалізниця» запускає новий сайт, читайте, які будуть оновлення.

Окрім того, «Укрзалізниця» підписала 3-річний меморандум про співпрацю з Deutsche Bahn.

Як ми повідомляли раніше, на вокзалах двох міст відкрили зали очікування для учасників АТО/ООС.

Вгору