Про це повідомив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник під час інспектування реалізації проєкту в міському ЦНАПі.
За його словами, наразі в усіх районах облаштовані 22 локації, де працюватиме цей сервіс.
Для обслуговування ветеранів виділені робочі місця, а дміністратори пройшли відповідне навчання, зокрема, як працювати з людьми, які пережили кризову ситуацію.
У межах проєкту розроблені 6 комплексів адміністративних послуг за однією заявою відповідно до статусів:
- учасник бойових дій – 19 послуг;
- учасник війни – 16 послуг;
- член сім’ї, член сім’ї загиблого (померлого) – 26 послуг;
- постраждалий учасник Революції Гідності – 19 послуг;
- особа з інвалідністю внаслідок війни – 34 послуги;
- особа, яка має особливі заслуги перед Батьківщиною – 14 послуг.
Запровадження цієї послуги – важливий крок в адаптації до цивільного життя ветеранів у громадах. Пріоритетним обрано саме комплексний підхід у наданні послуг. Це дозволяє надавати їх за однією заявою від кількох суб’єктів, з одним пакетом документів на весь комплекс послуг, в одному місці, за мінімальної кількості відвідувань, без стресу та черг, швидко та просто”, – зазначив Микола Поворозник.
Він зауважив, що всі процедури оптимізовані. Зокрема, адміністратор/адміністраторка контролює терміни надання послуг та інформує заявника про стан розгляду справи.
Він додав, що місто очікує від Міністерства у справах ветеранів України затвердження на рівні Кабміну форми єдиної заяви, що дозволить уніфікувати та автоматизувати процедуру й поширити таку практику в інших регіонах.