Із 10 липня в КК «Центр комунального сервісу» з’явилася функція «Відмовитися від паперового рахунку-повідомлення».
Для цього достатньо зайти в особистий кабінет споживача і натиснути кнопку відмови, а також вказати адреси тих об’єктів, для яких споживач не хоче отримувати паперові рахунки-повідомлення. Про це під час онлайн-брифінгу повідомила заступниця комерційного директора комунального концерну Юлія Петрик.
Заступниця комерційного директора КК ЦКС Юлія Петрик. Фото: КМДА
«Зважаючи на численні звернення киян, концерн розглянув технічну можливість щодо реалізації права споживача отримувати рахунки лише в електронному вигляді, тому вже в липні це можливо зробити на сайті ЦКС», — зауважила Юлія Петрик.
За її словами, перевага електронних рахунків у тому, що вони швидше надходять до споживача в електронних сервісах: в особистому кабінеті, мобільному додатку «Комуналка» або на сайтах надавачів житлово-комунальних послуг та інших платформах.
Та й оплатити рахунок за спожиті житлово-комунальні послуги в електронному вигляді можна онлайн будь-де та в будь-який час. Також на сайті ЦКС споживач завжди може дистанційно замовити дублікат рахунку-повідомлення, що має вигляд паперового, і в разі необхідності — роздрукувати.
Споживачам, які не надали згоди на перехід на електронні версії, паперові рахунки-повідомлення і надалі будуть надходити до поштових скриньок.
Щоб відмовитися від паперового рахунку-повідомлення, потрібно:
Також в особистому кабінеті періодично відображатиметься спливаюче віконце з можливістю відмовитися від паперового рахунку-повідомлення, де зазначено:
- «відмовитися для всіх об’єктів» (тобто для всіх квартир, що зареєстровані в особистому кабінеті споживача). Натиснувши, споживач автоматично відмовляється від паперових рахунків-повідомлень за всіма зареєстрованими адресами;
- «перейти до налаштувань» — тут та ж дія.
Споживачі, які не володіють навичками роботи зі смартфоном чи комп’ютером, але хочуть відмовитися від паперових рахунків-повідомлень, можуть залишити заяву в районному сервісному центрі ЦКС (контакти центрів знаходяться на сайті) — за посиланням.
Для відновлення отримання паперових рахунків-повідомлень необхідно звернутись до ЦКС будь-яким каналом зв’язку. У довільній формі написати заяву, додати копії документів про права власності на житло. Документи на відновлення можна передати через Telegram, месенджер у Facebook чи залишити у скриньці, які розташовані на вході до кожного районного сервісного центру. Контакти — на сайті ЦКС за посиланням.
Оплачувати спожиті житлово-комунальні послуги можна буде, як і раніше, у банківських чи поштових касах. Для цього достатньо повідомити касирові адресу, за якою оплачуються житлово-комунальні послуги.
Як зареєструвати кілька квартир під одним акаунтом в кабінеті споживача: інструкція від ЦКС. Це зручно на випадок, якщо користувач має у власності кілька квартир або допомагає оплачувати послуги рідним.