Вирішити комунальні проблеми не встаючи з дивана: 11 дистанційних каналів

Джерело:  bigkyiv.com.ua  /  09:18, 20 Січня 2021

Мешканці столиці можуть отримати онлайн-консультації та вирішити дистанційно низку питань, що стосуються надання комунальних послуг

Як повідомляє Центр комунального сервісу, для вирішення питань користувачів комунальних послуг працює 11 дистанційних каналів.

Наразі владнати “комунальні” питання не встаючи з дивана можна за допомогою таких онлайн-ресурсів:

  • особистий кабінет на сайті ЦКС – для оплати в онлайн-режимі та передачі показань лічильників опалення, гарячої і холодної води;
  • електронний рахунок – для оформлення заявки на отримання онлайн-рахунку;
  • месенджер на Facebook-сторінці Центру комунального сервісу – для вирішення всіх питань;
  • зворотний зв’язок на сайті ЦКС – для отримання оперативних консультацій;
  • розділ «Дистанційне обслуговування» – для оформлення заявок на опломбування та розпломбування лічильників, отримання акту взаєморозрахунків та зміни кількості зареєстрованих осіб для подальших нарахувань;
  • сall-центр: (044) 247-40-40 – для консультацій, передачі показань, замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників;
  • безкоштовна телефонна лінія 0 800 404 407 для передачі показань лічильників із мобільного;
  • додаткові стаціонарні номери телефонів для передачі показань лічильників;
  • Skype-зв’язок – для вирішення всіх питань, зокрема, з можливістю додати фото або скан-копії необхідних документів;
  • розділ “Додатковий сервіс” – для замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників;
  • скриньки для прийому показань лічильників та звернень, що розміщені за адресами: просп. Науки, 11; вул. Акад. Заболотного, 20-А; вул. Заслонова, 22; вул. Анни Ахматової, 2-А; просп. Маяковського, 26; вул. Радунська, 18; вул. Миропільська, 13-А; просп. Героїв Сталінграда, 57; Кловський узвіз, 24; просп. Георгія Гонгадзе, 20-Е; вул. Якуба Коласа, 15-Б; б-р Акад. Вернадського, 63-А; вул. М. Донця, 21-Б; вул. Естонська, 5; вул. О. Довженка, 10.

ЦКС звертає увагу, що за законом звернення розглядаються і вирішуються не більше одного місяця від дня їхнього надходження, а термін вирішення тих питань, які потребують додаткового вивчення, не може перевищувати сорока п’яти днів.

Вгору