Про це повідомив керівник цифрової трансформації Києва і заступник голови КМДА Петро Оленич, інформують в КМДА.
За його словами, в опитуванні взяло участь 27 тисяч осіб, із яких найактивнішими стали користувачі віком від 25 до 34 років.
Опитування було створено для того, щоб дізнатися про реальний стан користування сервісами й оцінити потреби в оновленнях окремих цільових аудиторій. Також воно допоможе визначити інструменти, за допомогою яких місто може створити комфортніший міський простір Києва.
За результатами голосування 40% респондентів вважають, що не всі водії сплачують за паркування через те, що інспектори замало штрафують за несплату паркування. Також 70,4% користувачів підтримують евакуацію авто, що порушили правила паркування.
49,5% опитуваних відкривають сервіс «Рух транспорту» кожен раз, коли планують поїздку громадським транспортом.
Серед сервісів, які користувачі хочуть бачити у застосунку «Київ Цифровий» насамперед 18,6% проголосували за безготівкову оплату в маршрутках та 14% – за корисні мапи з офлайн доступом.
56% віддали голоси за те, що найбільш зручний формат залученості до ком’юніті «Київ Цифрового» – це участь в опитуваннях.
Найбільш корисними видами сповіщень користувачі вважають зміни в роботі транспорту та перекриття доріг.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що через “Київ Цифровий” можна створювати звернення до Контактного центру Києва 1551.