Добудова з’їздів з Подільського мосту та метро на Виноградар: плани столиці на 2024 рік

Джерело:  vechirniy.kyiv.ua  /  16:08, 27 Грудня 2023

Про це в інтерв’ю «Вечірньому Києву» розповів директор Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор

Киянам можна розраховувати на продовження будівництва з’їздів з Подільсько-Воскресенського мостового переходу на лівому березі та прокладання дощової каналізації в місцях підтоплення доріг.

Заплановано, що у 2024 році буде продовжено будівництво для забезпечення транспортного сполучення заїздів та з’їздів з Подільського мостового переходу на вулицю Оноре де Бальзака. Про це в інтерв’ю «Вечірньому Києву» розповів директор Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор.

Руслан Кандибор. Фото: Борис Корпусенко

«По об’єкту „Будівництво Великої Окружної дороги на ділянці від просп. Маршала Рокоссовського до вул. Богатирської з будівництвом транспортної розв’язки в різних рівнях“ у 2024 році заплановано завершити роботи з будівництва підземного пішохідного переходу та продовжити роботи з влаштування мереж зовнішнього освітлення», — сказав Руслан Кандибор.

Він пояснив, що передбачили також фінансування об’єктів будівництва дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі».

Крім того, запланували виконати у прийдешньому році капітальний ремонт трьох ділянок дощової каналізації, адже саме заміна та ремонт дощової каналізації унеможливлює підтоплення під час раптових залпових злив та забезпечує безпечні та комфортні умови руху для автомобілістів і пішоходів.

«Так у 2024 році розпочнемо роботи по ремонту дощової каналізації по вул. Пантелеймона Куліша — ріг вул. Каховської, дощової каналізації по вул. Табірній від буд. № 3-38 та завершені роботи з капітального ремонту дощової каналізації по вул. Оленівській, 11 у Подільському районі», — сказав директор транспортного департаменту столиці.

Повністю текст інтерв’ю про дорожню галузь столиці, про розвінчання фейків щодо київського метро читайте тут.

Вгору