Про це йде мова у петиції № 10304.
Її автор Володимир Колодій вважає, що для збільшення пасажиропотоку відповідно рентабельності міської електрички потрібно зробити наступні кроки:
1. Реорганізувати рух міської електрички з ранку до вечора з інтервалом 15-20 хв. у години пік, та 40 хв. у інші години.
2. Відремонтувати та відкрити зачинені станції, на яких вже існують посадочні платформи, а поруч зведені нові житлові комплекси:
- Станція Київ-Дніпровський
- Станція Київська-Русанівка
- Станція Київ-Деміївський
- Станція Протасів Яр
3. Добудувати чи реконструювати другі виходи на існуючих станціях:
загрузка...
- Станція Вишгородська
- Станція Почайна
- Станція Лівобережна
- СтанціяРубежівська
4. Побудувати або відновити наступні станції:
- Станція Рибальський (Оболонь). Доступ до підприємств та житлових масивів на Рибальському острові, а також до ТРЦ на проспекті Степана Бандери.
- Станція Либідська (міської електрички). З пересадкою на Оболонсько-Теремківську лінію, а також доступ до житлового масиву Деміївський.
- Станція Політехнічна. З пересадкою на швидкісний трамвай.