Як повідомляє ЦКС, у частини споживачів Києва за особовим рахунком в облікових базах підприємств, що здійснюють виконання послуг, відсутній номер лічильника. Це не дозволяє завантажувати актуальні показання при їхній передачі або здійснювати коригування у випадку звірки.
Зверніть увагу: якщо на електронну пошту надійшло таке повідомлення, у ЦКС просять, не зволікаючи, направити дані про квартирні лічильники води“, – йдеться у повідомленні.
Також перевірити номери лічильників гарячої та холодної води можна в інфоблоках виконавців послуг (ПрАТ “АК “Київводоканал” та КП “Київтеплоенерго”), в особистому кабінеті ЦКС або в паперовому рахунку-повідомленні – номер має бути тотожним із номером, що зазначений безпосередньо на лічильнику та у його паспорті.
Для актуалізації даних лічильників необхідно надати фото або скан-копії:
- актів монтажу або опломбування лічильників;
- паспортів лічильників або сертифікатів про проходження повірки;
- фото лічильників на момент звернення для звірки показань та за необхідності коригування.
Надати цю інформацію можна через канали обслуговування “Центру комунального сервісу”:
- у Facebook-месенджері на сторінці ЦКС
- на особистому прийомі в сервісному центрі за попереднім записом
Із додатковими питаннями можна звертатися до call-центру ЦКС (044) 247-40-40 і за додатковими телефонами сервісних центрів.