Зокрема про коректність нарахувань для киян за використану горячу воду турбується Київтеплоенерго.
У Київтеплоенерго говорять, що вчасно повірений лічильник — це гарантія того, що прилад обліку працює коректно. Нормативами передбачено, що повірка має обов’язково відбуватись раз на 3-4 роки залежно від виробника. За її результатами видається свідоцтво, що підтверджує точність його роботи.
Надалі дані про лічильник мають бути актуалізовані у інформаційно-аналітичній системі КП «Київтеплоенерго».
Отже, якщо ви вже повірили свій лічильник тепла чи гарячої води необхідні документи для внесення до бази даних можна передати дистанційно через Центр комунального сервісу:
• за допомогою Skype, Telegram (https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/);
• месенджера у Facebook (https://www.facebook.com/cks.com.ua);
• сайту ЦКС https://cks.com.ua/remote.
Щоб актуалізувати дані про лічильники оберіть зручний для вас канал зв’язку та надішліть:
-Акт виконаних робіт/протокол повірки;
-Акт демонтажу/монтажу (якщо повірка була з демонтажем);
-Свідоцтво про повірку;
-Фото лічильника (станом на поточний час).
Для тих клієнтів, які з об’єктивних причин не встигли зробити повірку, уряд встановив окремі умови користування приладами обліку — http://surl.li/btcki.
Сертифікат повірки лічильника діє до кінця воєнного стану та ще три місяці після його скасування. В цей час лічильники не знімаються з обліку, а показання приймаються для проведення нарахувань.
Киянам також радять не накопичувати борги за комуналку. Як їх зручно виплатити? Пропонують розстрочку платежів.