Про це повідомили у КП «Київтеплоенерго» у відповідь на запит УНН.
«Середній відсоток розрахунків за надані підприємством послуги опалення та гарячого водопостачання за 6 місяців 2022 року становить 75%. У порівнянні з минулорічним опалювальним сезоном заборгованість клієнтів перед КП «Київтеплоенерго» зросла на 32%. Станом на 1 липня 2022 року загальна сума боргу за послуги опалення та гарячого водопостачання становить близько 5,5 млрд грн», – йдеться у відповіді на запит.
У «Київтеплоенерго» зазначили, що зростання заборгованості населення за спожите тепло після опалювального сезону і скорочення після міжопалювального сезону спостерігається щороку.
Це пояснюється тим, що частина клієнтів, які накопичують борги під час опалювального сезону, сплачують їх частинами впродовж календарного року, у тому числі й у міжопалювальний період. Зараз також спостерігається тенденція підвищення рівня оплати боргів за рахунок клієнтів, які накопичили борги під час вимушеної еміграції та повернулися додому.
Мешканцям столиці, які знаходяться в інших містах чи країнах, КП «Київтеплоенерго» рекомендує сплачувати за послуги за допомогою онлайн сервісів – http://surl/li/cogiv.
Повідомляється, що «Київтеплоенерго» надає клієнтам, які накопичили борги за опалення та гарячу воду, можливість реструктуризації боргу: затвердити графік та вносити оплати рівними частинами, зменшивши навантаження на сімейний бюджет.
Заяву на укладання договору та необхідні документи можна надати дистанційно до Центру комунального сервісу за допомогою месенджера у Facebook, Skype чи Telegram (hups://cks.com.ua/to_consumers/ourserviees/).