Про це у своєму Facebook написав голова «Інституту Генерального плану міста» Сергій Броневицький.
“Організувати трамвайне сполучення з Троєщиною було б дешевше, ніж будувати метро. Так, найчастіше ентузіасти пропонують прокласти лінію швидкісного трамвая від вулиці Оноре де Бальзака (існуюча лінія швидкісного трамвая на Троєщині), далі по Подільському мостовому переходу з виходом на вулиці Верхній і Нижній Вал”, – пише він
Броневицький вважає будівництво трамвайних колій замість метро поганою ідеєю з кількох причин:
До відкриття Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену планується організувати мережу автобусних маршрутів, які проходитимуть по Подільському мостовому переходу. Для цього, за його словами, немає потреби зводити додаткові розв’язки чи з’їзди.
«Ми визначили та запропонували автобусні маршрути, які дадуть можливість мешканцям Троєщини та Воскресенки доїхати до Подолу, Солом’янки, Печерська, пл. Льва Толстого, Лук’янівки на нових автобусах великої місткості» — пише він.
Також, за його словами, лише 30% населення Троєщини матимуть пішохідну доступність до трамвая, в той час як лінія метрополітену «забезпечуватиме пішохідну доступність для майже80% мешканців Троєщини».
Нагадаємо, у столиці заплановано будівництво четвертої Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену від ж/м Троєщина до Окружної дороги протяжністю 31 км, яка матиме 22 станції.
Разом з тим, на сайті Київради є петиція, автор якої розписує, як зробити міську електричку кільцевою лінією метро при незрівнянно менших капіталовкладеннях, ніж на метро.