Про це повідомили в “Укрзалізниці”.
Залізничники говорять, що врахували запити пасажирів на збільшення місць для перевезення велосипедів та подвоїли кількість велотримачів. А ще змінили конструкцію тримачів: тепер вони мають м‘які насадки на фіксаторах коліс, що убезпечують велосипеди від випадкового пошкодження під час транспортування.
Зміни торкнулись також функціональних деталей поїзда: всередині вагонів ми встановили верхні поручні для зручності пасажирів, що подорожують на невеликі дистанції, а також змінили конструкцію сходинок, зробивши їх менш слизькими.
Всі переваги, притаманні минулим версіям електропоїздів, також збережені: поїзди інклюзивні (у вагонах передбачені місця для людей з інвалідністю та 58 відкидних сидінь для розміщення візків), мають пандуси та вбиральні, зручні для людей з інвалідністю, всередині вагонів встановлені оновлені сидіння, модернізована система освітлення, оповіщення та встановлені інформаційні табло.
Крім цього, “Укрзалізниця” провела поточний ремонт на платформі “Протасів Яр”: встановили нове освітлення й нові сидіння в зоні очікування поїздів, поставили баки для сортування сміття та змонтували велопарковку.