Про це повідомив виконавчий директор енергокомпанії YASNO Сергій Коваленко.
«Важлива інформація для тих, хто чесно складає рахунки за світло у стопочку. Можна не складати», – написав він на своїй сторінці у Facebook.
Енергетик розвіяв кілька міфів про паперові платіжки, у які вірять споживачі.
Міф перший – паперові рахунки треба зберігати три роки. Це вже досить давно не так.
Нагадаємо, раніше за Правилами користування електричною енергією рахунок формувався із повідомлення і квитанції. Квитанцію в касі після оплати повертали клієнту і в разі чого за нею можна було звірити дані.
Тепер же всі розрахунки можна побачити онлайн – в особистому кабінеті YASNO.
Другий міф – паперовий рахунок потрібен, щоб довести, що оплата пройшла. Це також неправда. Бо сам рахунок не свідчить про те, що ви оплатили спожиту електроенергію. Для цього потрібна банківська квитанція або чек.
Третій міф – паперовий рахунок є документ, а електронний – ні.
«Правила роздрібного ринку кажуть, що постачальник має сформувати і виставити клієнту рахунок. Він може бути у паперовий або електронний – як вибере сам клієнт. І так, якщо ви самі оберете, що хочете отримувати електронний рахунок, то це буде документ і він матиме таку ж силу, як і паперовий», – відзначив Коваленко.
Раніше повідомлялося, що з липня кияни вже можуть відмовитись від паперових рахунків за комунальні послуги.