Із 24 лютого в Києві зареєстровано понад 80 тисяч внутрішніх переселенців, із них більше 12 тисяч – діти. Щотижня...
Читати повністю
Завдяки ним можна передати показання лічильників, отримати консультацію щодо нарахувань, надіслати необхідні...
Читати повністю
Жителям столиці зібрали у добірку 10 дистанційних каналів комунікації для вирішення найпоширеніших питань щодо послуг...
Читати повністю
Комунальний концерн “Центр комунального сервісу” запускає додатковий канал дистанційного зв’язку – Telegram, за...
Читати повністю
У столиці вирішили проблему відсутності житла для дітей – сиріт та позбавлених батьківського піклування віком від 18...
Читати повністю
Відповіді на ці запитання читайте далі у статті
Читати повністю
Комунальне підприємство «Київтеплоенерго» представило 10 дистанційних каналів комунікації для вирішення...
Читати повністю
Киянам пропонують зручні способи розрахунків за спожиті комунальні послуги, своєчасна оплата яких забезпечує місто...
Читати повністю
Водночас, і формат «живої черги» зберігається
Читати повністю
У Києві планують запустити нову соціальну послугу для осіб з інвалідністю – надавати їм персонального асистента, що...
Читати повністю
Добірка новин для переселенців: доповнення в умовах отримання виплат, проблеми з довідкою ВПО та гроші на підтримку...
Читати повністю
В рамках проєкту «Велике будівництво» на Донеччині передбачені заходи, спрямовані не лише на розвиток місцевих...
Читати повністю
Яка ситуація з водою в області
Читати повністю
Кількість безпритульних тварин в Україні надзвичайно велика. Із початком повномасштабного вторгнення цифра тварин без...
Читати повністю
Киян запрошують долучитись до Платформи розвитку Києва – майданчика для діалогу громади, влади, представників...
Читати повністю
Для киян зібрали 10 дистанційних каналів комунікації для вирішення найпоширеніших питань щодо послуг “Київтеплоенерго”
Читати повністю
Люди, яких звільнять і які не отримають жодних виплат чи документів — це проблема
Читати повністю
Центр комунального сервісу оприлюднив свої офіційні канали у соцмережах, де жителі різних районів столиці можуть...
Читати повністю
Наприкінці червня зі столичного вокзалу вирушив перший потяг з жіночим купе
Читати повністю
Звернутися до Центру можна за телефоном гарячої лінії: 0800-300-633 або за адресою вул. Бастіонна, 11 у робочі години
Читати повністю